Re: kiam imperativo, kiam infinitivo?

Mi tute forgesis la ĉefan kialon por skribi la antaŭan mesaĝon:
kiam oni enmetas en la komputilo SD-memoron kiu enhavas
fotojn, dialogo malfermas:

    You have just inserted a medium with
    digital photos. Elekti aplikaĵon por lanĉi.

Kaj oni tiam havas elekton inter:

    Nenion Faru
    Malfermu dosierujon
    Malfermi F-spot
    Open with other Application

Ili miksas stilojn.  Kiel tiuj elektoj estas ordonoj al la komputilo,
mi esperus vidi la infinitivon.  Tiel ĉi:

    Fari nenion
    Malfermi dosierujon
    Malfermi per F-spot
    Malfermi per alia aplikaĵo

La komenca frazo mi esperus ke uzu la imperativon
anstataŭ infinitivon:

    Vi ĵus enmetis datumportilo kiu enhavas ciferajn
    fotojn.  Elektu la aplikaĵon por lanĉi.

La posta klarigo ankaŭ komencu per imperativo:

    Elektu kiel malfermi [portilon] kaj ĉu plenumi
    ĉi tiun agon estonte por aliaj datumportiloj
    de tipo "ciferaj fotoj".

Kaj la butono por demeti la datumportilon ne devus
diri "Elĵetu" sed "Elĵeti", ĉar ĝi adresas la komputilon.

Ĉu ĉiuj konsentas pri tio?

Amike,

Benno

--