Re: mesaghoj pri "eo.utf8" en Ubuntu 10.04

2010/4/10 AIS, Informofico <info@xxxxxxxxxxxxxxxxx>

> Mi hodiaŭ kuraĝis instali la 2-an beta-eldonon de Ubuntu 10.04. Multaj
> aferoj funkcias, sed mi ofte vidas fenestron, kiu multfoje raportas "wrong
> language code: eo.utf8". Tio ekzemple okazas, kiam mi malfermas Synaptic (la
> pakaĵmastrumilon).
>
> Mi kontrolis ĉe launchpad, sed ne trovis raporton pri tia ĉi eraro. Ĉu jam
> iu alia provis 10.04?
>
> Salutojn,
> Aisano

Cxu vi raportis cimon per Launchpad? Mi ne ankoraux instalis la 10.04-an
version (mi estas elsxutanta la 9.10-an version cxar mi inteligente forigis
cxiujn datumojn en durdisko sen posedi diskon de Ubuntu -.-). Kiel estas la
novan version? Mi estas kurioza! Kaj al mi sxatas la ideo, ke butonoj de
finestroj estas maldekstre! Genia eltrovo!
Kore,
- Michael

--
Primus in orbe deos fecit timor.
La unua estis timo, kio kreis diojn en la mondo.