Re: la dato en la panelo

18 junio 2010 "Michael MORONI" <haikara90@xxxxxxxxx> skribis:

Ho, kie vi trovis ke tiu estas la Esperanta formo?

> http://brainstorm.ubuntu.com/idea/25160/

Michael, vi bonintencas, sed tro rapide agas.  Bonvolu lasi al aliaj tradukantoj
almenaŭ du, tri tagojn por esprimi siajn opiniojn, antaŭ ol salti al proponojn.

Krome, vi ne bone prezentis mian preferon -- mi ne preferas la formon
"Fri Jun 18", sed la formon "June 18 Friday".

> Jen mia propono:
> Uzanto devas elekti *ian preferan datstilo en "Agordoj" per PHP-datstilo
> aŭ per menuo

Uzanto ne "devas elekti", sed "devas povi elekti".  Kaj de norma uzanto oni
ne  povas atendi konon de PHP aŭ iu alia komputila lingvo -- elekto per iu
menuo neprus.

Estime,

Benno

--