Re: Landoj: kiun sufikson ni preferas?

> Mi voĉdonas por la dua ebleco, kun -uj-, ĉar ĝi estas fundamenta kaj
> evitas konfuzojn kun landnomoj kun i en la radiko.

Ankaŭ mi subtenas -uj.  Tion ni uzas en Firefox[1].

Por multaj temas pri nura prefero kaj do la afero ne pridiskutindas
(nome, oni prifajfu tion), tamen estas priatentinda afero.  Se la afero
interesas vin mi invitas vin legi kaj/aŭ spekti la jenon:

* Konciza klarigo pri la landonomoj en Esperanto: kun kompleta listo de
landoj kaj landanoj. Anna Löwenstein. Palestrina, 2009. Prezo: €0,90 ĉe
la libroservo de UEA. La libro estas ankaŭ legebla kaj elŝutebla ĉe:
http://www.bonalingvo.it/docs/klarigoprilandonomoj.pdf.

* La landonomoj – pli simplaj ol vi supozas! 37-minuta parolado de Anna
Löwenstein spektebla ĉe: http://www.ipernity.com/doc/29075/5145769 kaj
ĉe: http://www.vimeo.com/5030540.

Amike, Eduardo.

[1]