ubuntu-manual team mailing list archive

Re: (Czech) Názvy kapitol

Kromě dneška po 19. hodině :)

> Od: "Tomáš Velecký" > Komu: Martin Lukeš > CC: Ubuntu-manual > Datum: 19.04.2010 19:08
> Předmět: Re: [Ubuntu-manual] (Czech) Názvy kapitol

Kdykoli v pracovní dny po 16. hodině kromě čtvrtku.

Dne 19. dubna 2010 18:22 Martin Lukeš  napsal(a):

Ahoj všichni
Koukám, že u většiny názvů kapitol máme dva a více návrhů. To je super!
Teď by se to chtělo rozhodnout, jaké z nich budeme používat.

Nejlepší by bylo, kdybychom se sešli online, a mohli si o tom promluvit naživo, například na IRC, nebo EtherPad chatu.

Napište mi sem, prosím, kdo by se ne/chtěl vybírání účastnit a kdy by se vám to hodilo. Zkusíme vymyslet nejvhodnější termín.
A nezapomeňte dávat "Reply to all". ;)

---
S pozdravem Martin Lukeš
P.S.: Prosím, ponechte historii komunikace.

2010/4/14 Martin Lukeš

Na našem padu http://pad.ubuntu-uk.org/tOc03zPr2o je (kromě jiných užitečných věcí) dole seznam názvů kapitol a, k části z nich, návrhy jejich překladů. Budu rád, když se na něj podívá co nejvíce lidí a zkusí navrhnou zbývající, ale i nové překlady.

Cílem je, pokud možno, sjednotit styl názvů jednotlivých kapitol.
"aby to vypadalo hezky" ;)

---

--
Tomáš "Elektron112" Velecký