ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Ubuntu 14.04 LTS - Testing

Γεια σας παιδιά!

Έχω περάσει και εγώ την 14.04 στον υπολογιστή αλλά δεν έχω αρχίσει ακόμα
δοκιμές, παραμετροποίηση κλπ. Τελευταία ο χρόνος μου είναι περιορισμένος
για αυτές τις δουλειές. Όταν κάθομαι στον υπολογιστή, ασχολούμε κυρίως με
την κύρια διανομή που χρησιμοποιώ (Ubuntu GNOME 13.10) και το forum.

Από την άλλη βδομάδα που θα έχω σταθερό πρόγραμμα, θα ασχοληθώ εντατικά με
το testing.

Άσχετο, για να απαντήσω στα e-mails πατάω reply to all.
Αυτή τη στιγμή το μήνυμα που γράφω έχει τους αποδέκτες ως εξής:
To: fkol k4
Cc: George Christofis, ubuntugr-qa
Aυτό σημαίνει πως το μήνυμα πάει σε όλους; Νίκο, ενημέρωσε αν το λάβεις και
εσύ, γιατί από ότι βλέπω δεν σε έχει προσθέσει στη λίστα με τους αποδέκτες.