ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Ubuntu 14.04 LTS - Testing

Στις 28 Οκτωβρίου 2013 - 1:05 π.μ., ο χρήστης Elias Ps <
eliasps.gnu@xxxxxxxxx> έγραψε:

> Άσχετο, για να απαντήσω στα e-mails πατάω reply to all.
> Αυτή τη στιγμή το μήνυμα που γράφω έχει τους αποδέκτες ως εξής:
> To: fkol k4
> Cc: George Christofis, ubuntugr-qa
> Aυτό σημαίνει πως το μήνυμα πάει σε όλους; Νίκο, ενημέρωσε αν το λάβεις
> και εσύ, γιατί από ότι βλέπω δεν σε έχει προσθέσει στη λίστα με τους
> αποδέκτες.
>
> Αρκεί να βάλεις την λίστα ubuntugr-qa και το λαμβάνουν όλοι, χωρίς να
είναι λάθος αυτό που κάνεις, απλά όταν πατάς reply all να είσαι σίγουρος
ότι υπάρχει η λίστα στους αποδέκτες ή στην κοινοποίηση.

Εντάξει μη λέμε κάθε φορά τα ίδια...κάποιοι έχουν ειδικές μεταχειρίσεις
στην κοινότητα!!!