lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Simple-Scan itzuli eta... jadanik jendea beste leku batean itzultzen hasi zela konturatu

or., 2010.eko urrren 29a 08:51(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

Sentitzen dut Simple Scan-en itzulpenean parte hartu duten aurrekoen lana
zapaldu izana. Beno, ez dakit orain nola eguneratuko diren itzulpenak, nireak
besteena ordezkatuko duen ala alderantziz izango den.

Ubunturen bertsio jakinetan aplikazioak moldatu egiten direnez sistemaren beharretara egokitzeko, moldaketek funtzionaltasunei ez ezik itzulpenerako kateei ere eragin diezaiekete.

Ulertzen dudana da Ubunturen bertsioetarako aplikazioen bertsio jakinak kargatzen dituztela eta hauen gainean moldaketen partxeak aplikatzen dituztela. Honek kate berriak ekar litzakeenez, kate berri hoiek itzultzeko moduan jartzen dituzte.

Logikoena litzake itzulpenak jatorrizko proiektutik kargatzea (simple-scan kasu honetan) eta falta diren kateak soilik itzultzeko aukera ematea Ubunturen bertsio horren parte gisa. Baina ez dakit hori aplikatzen duten edo ze demontre egiten duten; azken finean ez dut Ubuntu erabiltzen.

Nik, beti bezala, upstream proiektuetan lan egiten jarraituko dut...

Julen.

Follow ups