Re: [OFFTOPIC] Re: [TEKNIK] Netkort, IO osv

On Tue, 7 Mar 2000, MONZ wrote:
[snip]
> Øhh nå? Der har jeg måske misforstået noget. Der har ellers både her
> og på andre lister været skrevet at netop pga. protokolstak forskellen
> (er det ikke i link-layer?) er det ikke muligt at bridge mellem de to
> typer. Hvis sådan noget som framestørrelser er forskellige, hvordan
> foregår så routing/bridging? Måske er konverteringen mellem de
> forskellige frame størrelser blevet implementeret efter jeg sidst
> læste om det. Hvad ved jeg..

Routning er komplet ligeglad med pakkestørrelser osv. Den pakker alting om
så det passer til det net den kommer frem til.

Kik lige på dine lange linier...

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/

 Jesper Monsted - RIPE: JM42 - jesper@xxxxxxxxxxx