Re: Ulæselige mails i OE6

On Fri, Sep 20, 2002 at 04:00:29PM +0200, E. Sjørlund wrote:
> Min pointe er, at Peter Makholm er modsat rettet, når han i det ene tilfælde
> bare mener, at det er mit (modtagerens) problem, mens han i andre
> sammenhænge (html på listerne eller for den sags skyld .doc tekster) mener,
> at det er afsenderens ansvar, at hans budskab er læseligt.

Jeg bruger også mutt/gpg komboen, og jeg er lidt lige glad med om en
Outlook bruger kan læse mine mails til en Linux liste, det ville der i
mod være et problem for mig hvis f.eks. pine ikke kunne læse mine mails.
Når jeg sender til folk som jeg ved bruger Outlook eller der er en stor
chance for at de gør det, så signere jeg mine mails i klar tekst (eller
slet ikke).

--
Best Regards
Emil S. Hansen - esh@xxxxxxxxxxx - ESH14-DK

"tjaa men ville disse lister ikke være kedelige hvis vi altid gav
hinanden ret med det samme :o)" - Kim Schulz på SSLUG.PROG