Re: מסיבת שיחרור 10.10?

2010/10/8 Amir Eldor <amir.eldor@xxxxxxxxx>

אני מגיע ברכבת, תחנת רכבת השלום

כבר קיוויתי לנסים... יש מצב ניפגש וניסע ביחד ברכבת מהקריות...

2010/10/8 Yaron Shahrabani <sh.yaron@xxxxxxxxx>

 2010/10/8 Amir Eldor <amir.eldor@xxxxxxxxx>

עזריאלי נשמע רעיון טוב.
קבענו.
ביי.

אגב עזריאלי, איך אתה מגיע?

2010/10/8 moshe nahmias <moshegrey@xxxxxxxxx>

לי זה לא באמת משנה, אבל לדעתי צריך לקבוע מקום סגור כאלטרנטיבה למקרה
ויורד גשם...
אני חשבתי יותר על הכיוון של עזריאלי, יש גישה לשם בכל צורת תחבורה וכולם
יודעים איך להגיע לשם או שאם שואלים כולם יכולים להסביר איך להגיע.

לגבי הנמל זו גם אפשרות, אבל לא כמקום קבוע לדעתי (בלי סיבה מיוחדת)