Re: סיכות אובונטו

מצאתי אתר שבדי, 178 דולר ל־300 סיכות (3 סוגים כפול 100 פעמים).
http://gnutiken.se/Ubuntu-pins

היה פעם בחנות של קנוניקל אבל הורידו את זה, זה היה בדיוק אותו מוצר ואפילו
השתמשו באותה תמונה.

הסכום מעט אסטרונומי: 710₪ אך כל סכום אחר שראיתי לכמות כזאת עולה על 200 דולר
(וזה לסיכום בודדות, לא ל־3).

מה דעתך?
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>