Re: מעבר שרת - דעות

הרעיון מצויין לדעתי, הבעיה שלו היא שכרגע המערכת ניהול של וואטסאפ לא ממש
מתעדכנת ומאיר (mksoft, המנהל של וואטסאפ) רוצה לעבור למערכת ניהול אחרת כך
שקשה לדעת אם הוא ירצה לעבוד על המערכת הנוכחית כדי שזה יוכל לקרות.
צריך לדבר איתו (אולי אוכל בפורים בכנס פרל, אני לא יודע אם הוא יהיה שם...),
אברר אם זה בכלל ישים מבחינתו במערכת הקיימת ושהוא מוכן שזה יקרה (מי יכתוב את
הקוד פחות קריטי כרגע, אבל שלא יכתב סתם ובסוף לא יהיה בשימוש כי עברו
פלטפורמה, כי מישהו עושה בעיות או כל סיבה אחרת)

משה