Re: Entute serĉi vorton en la 1350 pakoĵ?

Serge,

Mi afiŝis demandon al la teamo de subtenado ĉe Launchpad, en kiu mi klapodis resumi kaj la subajn punktojn kaj la germanlingvan demandon de Kristjan. Jen ligilo al mia demando:
https://answers.launchpad.net/launchpad/+question/142543

Ni vidos kian respondon ni ricevos...

Amike,
Mateo.