ubuntu-l10n-eo team mailing list archive

Re: GNOME 50%, peto

Saluton al cxiuj, saluton al Kristjan kaj gratulojn por preskaux trafi la celon! Sincere mi nur unufoje trovis la vorton "lupeo" (pliprecize en sxablono de Vikipedio: gxi ligas al pagxo por pli da detaloj: http://eo.wikipedia.org/wiki/Ŝablono:Lupeo) sed mi nun trovis la pagox en Vikipedio: http://eo.wikipedia.org/wiki/Lupeo. Mi sincere preferas la vorton "pligrandigilo" kiam oni parolas pri funkciigo, "lupeo" kiam oni parolas pri la objekto.
Bonan tageron,
- Michael

--
Dai diamanti non nasce niente dal letame nascono i fior
El diamantoj nenio naskiĝas, el sterko naskiĝas floroj.