Re: GNOME 50%, peto

2011-04-11 19:35, universero, trio skribis:
Mi estas certa ke post la somero (post mia deviga laboro), mi ankoraŭ trovos ion alian por kunhelpi.
certe ni ne sukcesos komplete traduki GNOMEon aŭ eĉ Ubuntuon ĝis somero - do restos sufiĉe da laboro por vi ;-)

Rapide: ĉar mi uzas la programon mi povas diri ke iam unu vorto
estas pli bona ol la alia. Mi dirus "lupeo" por la grafikaĵo de la
pligrandigilo. Sed "pligrandigilo" por la funkciigilo. Ĉu mi iel estas
klara?
dankon, vi klarigis bone.

nu bone, mi aldonis vian proponon al nia terminaro:
    * magnifier (funkcio) - pligrandigilo
    * magnifier (objekto, grafikaĵo) - lupeo
(http://www.ubuntu-eo.org/wiki/doku.php?id=terminoj)

ĉu bone?

amike,
Kristjan