jfl-developers team mailing list archive

Re: [Jfl-maintainers] Bespreking blueprints

Beste mensen,
Vrijdag a.s., 8 juli, is er een vergadering over het jfl-project:
Plaats: #ubuntu-nl-meeting
Tijdstip: 16:30
Er is nu nog geen agenda, maar ik kan wel wat agendapunten bedenken en vóór vrijdag via deze lijst toesturen.

Zelf stop ik relevante tekst uit blueprints en lijst in een document, zodat ik het zo nodig nog eens kan nalezen.
vr.gr.
Hannie