lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: taldearen wikian hiztegia sortua

Aupa,

2010/3/25 Ibai Oihanguren <ibai@xxxxxxxxxxxxxx>

> og., 2010.eko marren 25a 22:50(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
>
>  og., 2010.eko marren 25a 22:30(e)an, Oier Mees(e)k idatzi zuen:

Kontua ez da hitz berriak asmatzea baizik eta askotan itzuli behar diren
hitzen itzulpenak definitzea. Nik adibidez, amarok-en ikusi nuen playlist
erreprodukzio zerrenda gisa itzulita zegoela. Arazoa da agian bansheen
abesti zerrenda eta rythmbox-en kantu zerrenda gisa itzulita egon
daitezkeela. Horregatik beste itzulpen taldeekin terminologia adostu beharko
genuke. Gainera, taldekide berriak hiztegi horri esker zalantza asko argitu
ditzakete.
Erabat ados hitz berriak asmatzen ez garela ibili behar.

Orduan, erreprodukzio zerrendaren ordez zein da itzulpen hobea zuen ustez,
abesti zerrenda?
Nik neuk uste dut abesti zerrenda zentzudunagoa dela baina open-tran-en
arabera erreprodukzio zerrenda da gehien erabiltzen den itzulpena.

> Gure taldean momentuz hauek dira gomendatzen diren baliabideak(ikusi
dezakezuenez antzekoak dira gehienak)
https://help.launchpad.net/Translations/GuidesList/Basque#Itzulpenerako%20baliagarritasunak
Proposamen berriak badaude listan komentatu eta gero wikian aldatu mesedez.

Azkenik, librezaleren estilo liburua noiz argitaratuko den ideiarik badezue?

Ongi izan,
Oier Mees

Follow ups