lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Maverick LanguagePack eguneraketa

Aupa Ander,
launchpaden bila ibili naiz eta katea aurkitu ez dudanez irc-ean laguntza
eskatu diet eta beraiek ere ez dute aurkitu.
Beraz eskatu nahi genizun esplikatzea zein bertsioetan agertzen den, kate
osoa nola den, non ikusten dezun eta posible bada pantaila argazki bat
ateratzea. Aurkitu ditugun antzeko kate bakarrak hurrengoak dira baina ondo
daudela esango nuke:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/gfxboot-theme-ubuntu/+pots/bootloader/eu/+translate?batch=10&show=all&search=try+kubuntu
Milesker eta ongi izan
Oier