Re: Backports

Iu diris al mi, vi povas nomi min kaldrono, sed oni ne povas porti ion per aŭ en  mi.:-)  (fakte estis mensogo, ĉar tiu persono disvastigis informojn pri gravaj aferoj). Do eble "backport" estas "kaldrono" :-)

Serioze: Jes, la vorto "reportaĵo" donas precize tiun imprezon, ke io estas "reportota" je ruligo de la komputila programo, nome datumojn / informojn  kiuj koretigas erarojn en alia komputila programo. :-)  La tiel nomataj "flikaĵoj /flikoj" ja ne stas aĵoj el ŝtofo sed nur metafora nomoj de malampleksaj komputilaj programoj.

Do mi preferas, sed ne tute aprobas, la vorton "reportaĵo".

Bv. komparu kun "reportero" kaj "reporteraĵo".

 Oni unue memoru, ke temas pri Esperanto kaj ne iu nacia lingvo. Do se oni intencas krei terminojn por la kompputila fako oni ja devas iom analizi la  proponita terminon el pluraj vidpunktoj.

Unu el la granadaj problemoj pri Esperanto estas, ke multaj uzantoj ne ĉiam pripensas kion signifas kreita vorto. Bedaŭrinde mi mem tro ofte estas kulpa je tiu "krimo" :-)

KaGu:-}

Mejla på krogen! Hotmail i mobilen.
http://new.windowslivemobile.msn.com/SE-SE/windows-live-hotmail/default.aspx