Re: BTW: yaVDR

Mittels Browser? Ich sehe zwar das File, wenn ich aber draufklicke liefern Safari und Firefox gleichermassen:
Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /95bf39aa- cfe1-41bd-94ed-5eb94dee06aa.

Reason: Error reading from remote server