ubuntu-il team mailing list archive

Re: שאלה לגבי התרגום לעברית של לוח הבקרה

נשמע טוב :)

2012/3/15 Yaron Shahrabani <sh.yaron@xxxxxxxxx>

אם כך נראה לי ששכפול התצוגה זורם לא?
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>

2012/3/15 Haggai Eran <haggai.eran@xxxxxxxxx>

הי,

אני לא הצלחתי להבין איך המלה היפוך קשורה לנושא. אני חושד שהבנת לא נכון את
משמעות המחרוזת. הכוונה אינה להפוך את התצוגה מימין לשמאל או מלמעלה למטה, אלא
לדאוג שהתצוגה במספר צגים תהיה זהה.
הצעתי קודם את המלה שיקוף כי היא התאימה מבחינת התחביר למקור באנגלית, ואת
הביטוי תצוגת מראה כי הוא קרוב למקור באנגלית מבחינת התוכן. אם חושבים מה הכי
מתאים למשתמשים חדשים, אולי כדאי לכתוב משהו כמו "תצוגה זהה בכל הצגים", או
"תצוגה אחידה בכל הצגים".

חגי