Re: Entute serĉi vorton en la 1350 pakoĵ?

La oficilala respondo al mia demando estis:

(angle:)
Abel Deuring proposed the following answer:
I think this is an interesting feature, so I've created a bug for it.
Bugs tend to appear quicker on the developer's radar screen ;)

(aŭ esperante:)
Abel Deuring proponis la jenan respondon:
Mi kredas ke tio estas interesa kapablo, do mi kreis "bug-raporton" por ĝi.
"Bug-raportoj" emas aperi pli rapide sur la radara ekrano de la evoluigisto ;)

Amike,
Mateo.