Re: Entute serĉi vorton en la 1350 pakoĵ?

Por ĝisdatigi vin pri la demando pri serĉi multajn pakaĵojn samtempe, la subtena teamo ĵus kreis "bug-raporto" por peti evoluon de tiu kapablo.
https://bugs.launchpad.net/launchpad/+bug/709169

Se vi volas, vi povas malfermi la raporton kaj indiki ke vi volas tiun kapablon. Mi supozas, ju pli homoj volas ĝin, des pli probabla estos ĝia realiĝo.

Amike,
Mateo.

Follow ups