Re: Fwd: Re: Código de Conduta e da Comunidade Ubuntu-br-sp

Perdão, mas só me resta pedir que você RELEIA o primeiro email.

Leonardo S. Amaral
- Computational Physics Undergraduating at Instituto de Física de São
Carlos (Institute of Physics at São Carlos - University of São Paulo) -
IFSC/USP
- NOC Operator at SCW Telecom
- Linux System Administrator
LPI ID: LPI000106747 Level 2 certified (Verifier hgwxf77vau)
Novell Certified Linux Administrator (Novell CLA) SUSE Linux Enterprise 11
ID: 10110565
- Tel: +55 11 94916-0254 (TIM) // +55 16 8856-1250 (Oi)